21.05.2016

--

Çocukken  büyüyünce ne olacaksın dediklerinde nerdeyse hiç düşünmeden cevap verirken ne zormuş büyüyünce bu soruya cevap vermek. 
Çocukluğumun farklı dönemlerinde farklı cevaplar verdiğim bu soru şu an hayatımın büyük bir kısmını kaplıyor. Ben ne olacağım? Rabbim bizler için en hayırlısını bilendir bizler için hayırlı rızık kapıları açacaktır illaki ama bu kapılar için de yapılması gereken tercihler var ve ben şu an beynim donmuş bir şekilde ne seçeceğimi bilemez bir haldeyim. 
Bu hayırlı gecede benim için dua etmenizi istirham ediyorum, öncelikle mezun olabilmem sonra da benim için hayırlı olacak tercihi yapabilmem için duanıza talibim.
Allah hepinizden razı olsun. Mübarek gün ve gecelerin hatrına Rabbimin bağışladığı kullar arasına girelim. Dünya üzerinde zulüm altında olan insanlara kurtuluş nasip olsun, Zalimlerin kahrolduğunu görmek ve onların halinden ibret almak nasip olsun. 
Ülkemizde huzurun hakim olduğu güzel günleri görelim inşallah😇😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder