15.11.2022

Doğmuş Kızıma Mektup

    Merhaba Zeynep Gülce'm,

    Yıllar yıllar önce kurduğum bir hayaldin ve şu an tüm gerçekliğinle yanımda uyuyorsun canım kızım. Uyanmak üzeresin hatta :)

    Rabbim seni bize emanet ettiği için çok şanslıyız, o kadar güzelsin ki hayallerimizden çok daha güzelsin. 79 gündür bizimlesin ha bugün ha yarın derken anca fırsat bulup sana bu mektubu yazabildim. Seninle günler çok çabuk geçiyor aslında çok yoruluyorum kabul ediyorum ama gün sonunda seni uyurken izlediğimde tüm yorgunluklarım geçmiş oluyor birtanem.

    Daha önce sana yazdığım mektupta demişim ya zorluklarla baş edemezsek oturup birlikte ağlarız diye, daha şimdiden pek çok zaman birlikte ağladık seninle güzel kızım ama inşallah bundan sonra ağlamak yerine birlikte gülebilmeyi diliyorum Allahtan. Senin sağlığın keyfin yerinde olsun da hep gülelim hep mutlu olalım inşallah.

    Seninle birlikte büyüyorum her gün beni gülüşünle mutlu ediyor bakışlarınla kendine daha da aşık ediyorsun. Bazen biraz dışarı çıkıyorum ama aklımda hep sen oluyorsun. Büyüdüğünü görmek her gün başka özelliklerini keşfetmeye doyamıyorum.

    Birlikte yaşayacağımız bu hayatta senin için elimden gelen her şeyin en iyisini yapmaya gayret edeceğim. 

    Seni her şeyden çok seven annen...

                                         15.11.2022


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder