12.06.2016

Hayırlı Sabahlar

İki yıldır Ramazan ayının başında en az on gün Ankara'da sınav döneminde olduğum için eskisi kadar hissedemiyorum Ramazan ayının güzelliğini. Bunu şu linkteki yazımı okuyunca fark ettim : Tefekkür- Akletmek
Ramazan başladığından beri gökyüzüne birkaç kezden fazla baktığımı sanmıyorum zaten gökyüzüne bakılınca pek yıldızlar da gözükmüyor. Yıldızları izleyip tefekkür etmeyi o kadar özledim ki tez vakitte köye gitmek isteği hasıl oldu şu anda.
Neyse benim beyin şu an donmuş bir halde sınavlar için son beş gün olmasının gerginliği Ankara'daki son bir hafta olmasının burukluğu, dersleri yetiştirebilecek miyim kaygısıyla biraz tuhaf bir hale büründüm. Neyse amacım eski yazımı tekrar paylaşmaktı. Akletmeyi unutmayalım inşaallah. Hayırlı sabahlar olsun herkese.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder